Καλωσορίσατε στο νέο blog!

Καλησπέρα σε όλους και καλώς ήλθατε στο νέο blog το οποίο θα παρουσιάζει reviews για παιχνιδομηχανες κυρίως από το 1990 και μετά. Ακόμα θα υπάρχουν και reviews για παιχνίδια και για περιφεριακά όλων των παιχνοδομηχανών.
Όλα τα reviews θα γίνονται από πράγματα τα οποία έχω στην κατοχή μου. Ακόμα θα υπάρχουν φωτογραφίες από εμένα και όχι απο το διαδίκτυο(σε πολύ καλή ανάλυση).
Σαν αρχή θα σας παρουσιάσω μια λίστα με τις παιχνιδομηχανές που έχω στην κατοχή μου. Πρέπει να γνωρίζεται δε ότι όλες τις παλαιότερες παιχνιδομηχανές μπορείτε να τις αγοράσετε από το ebay.co.uk σε πολύ καλές τιμές!





Φορητές κονσόλες:


1) Nintendo GameBoy
2) Nintendo GameBoy Advance
3) Nintendo Gameboy Advance SP
4) Nintendo DS Lite
5) Nintendo DSi
6) Sega GameGear


Σταθερές Κονσόλες:


1) Atari Jaguar
2) Atari Jaguar CD
3) Panasonic 3DO
4) Sega Saturn
5) Sega Dreamcast
6) SNES
7) Nintendo 64
8) Nintendo GameCube
9) Nintendo Wii
10) Microsoft Xbox
11) Microsoft Xbox 360
12) Amiga CD32
13) SNK Neo Geo CD
14) Sony Playstation(PSX)


Comments

Popular posts from this blog